مدرسه ۶ کلاسه ترشاب دورود با مشارکت علی حسنی خیر مدرسه ساز در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع و زیربنای آموزشی یک هزار و ۱۲۰ متر با صرف اعتبار ۵۰ میلیارد ریال ساخته شده است.
کد خبر: ۱۳۰۶۴۴۰
به گزارش جام جم آنلاین لرستان، مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت : خیرین دوشادوش اعتبارات دولتی ، یاریگر  در ساخت فضاهای آموزشی هستند به نحوی که اداره کل نوسازی مدارس در این سال که توسط مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) به سال جهش تولید نام گذاری شد ، موفق شده کار ساخت ۷۳ فضای آموزشی را به پایان برساند و آنها را تحویل دانش آموزان عزیز بدهد .

«امیر غفوری نژاد» ادامه داد : در سال جاری شرایط به نحوی مهیا شد که ما توانستیم در پایان هر هفته یک مدرسه ۵ کلاسه را تحویل آموزش و پرورش دهیم و این افتخار کم نظیری است که خداوند متعال به کارکنان نوسازی مدارس ارزانی داشته است .

وی با اشاره به  پروژه های در دست اجرا در شهرستان دورود گفت: خوشبختانه در سال ۱۳۹۹ ، سه واحد آموزشی با ۱۴ کلاس درس احداث و تحویل شد و در سال آینده هم ۱۷ کلاس دیگر تحویل آموزش و پرورش این منطقه قرار خواهیم داد .

غفوری نژاد گفت:   پروژه ۱۲ کلاسه ناصرالدین دورود که تبدیل به دغدغه همشهریان دورودی شده است ، عملیات اجرایی این واحد آموزشی را که به نام دانشمند شهید محسن فخری زاده مزین شده است  و از ردیف اعتبارات بازآفرینی تا مرحله کنونی پیش رفته  را مجددا و بصورت جدی دنبال کرده ایم .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها